sâmbătă, 7 iunie 2014

Lingurile Meşterului

          Poate că am mai spus-o: datorită blogului lui Vasi Moisa, Wooden Spoons Inspired From Nature, şi a minunatelor sale linguri, m-am apucat şi io să (încerc să) cioplesc.
         
          I-am admirat lingurile de câţiva ani... am ajuns şi eu să-mi realizez propriul blog (tot la îndrumarea lui Vasi), am mai produs şi câţiva metri-cubi de rumeguş între timp... până zilele trecute când, am zis că n-ar strica să şi deţin o lingură de-a Meşterului. Mă uit pe lista lui de "disponibilităţi" şi descopăr că una dintre cele care mi-au plăcut cel mai mult (postată la loc de cinste şi pe pagina Spoons I admire de pe blogul meu) încă n-a fost luată! În cele din urmă, cu greu, mă hotărăsc ce pereche să-i mai iau (mie mi-ar fi plăcut ... toate).
După câteva zile, ajung:






Ce să zic... am rămas mut! Oricât de performante ar fi camerele foto actuale, nu pot surprinde multe detalii !

Finisaj deosebit (cred că a dat la smirghel 2 zile :) ) detalii impecabile, simetrie, proporţii bine echilibrate şi o formă perfectă !

Şi io care ziceam că ştiu să fac linguri :(:(:(

Mulţumesc Meştere, pentru că ai fost şi vei fi în continuare, o sursă de inspiraţie şi admiraţie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu