miercuri, 31 octombrie 2012

Hand carved bowl


Pe la noi îi zicem frăgar... pe la Bucureşti îi zic dud, ştiinţific îi zic Morus nigra.
Din frăgaru' pe care l-o tăiat Dan... când şi-o luat drujba...

  

 Cuţitoaia a nivelat urmele lăsate de topor.


 

  









  
 


 














Pentru planeizare era suficienta şi numai una dintre rindele, dar n-am putut să mă decid, aşa că le-am folosit pe amândouă :)


 removing the exces  cum ar zice neamţu'...



new toy, first time in action!
  
  


Acuma, nu că am vrut să mă laud cu toate sculele din dotare :) dar, până la urmă, fiecare a avut rolul ei (ca să nu mai vorbesc de plăcerea de a le folosi...).




 Prima finisare...














Un mic ornament ( celtic knot - chipcarved) şi apoi finisarea finala cu ceara:







Cu mulţumiri pentru asistentul meu fidel :)

2 comentarii:

  1. Tare fain !
    Cum ai facut ornamentul celtic ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca iti place!
    Ornamentul e facut cu un cutit de sculptura (PFEIL chip carving knife).

    RăspundețiȘtergere